Программа конференции преподавателей

Деталі
Створено: Вівторок, 01 лютого 2011, 13:07
Перегляди: 1653

Щорічна науково-звітна конференція викладачів

Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

«Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету»

 

Кримський гуманітарний факультет

 

Пленарне засідання

 

Місце і час проведення: смт. Гурзуф, вул. Ленінградська 49, бібліотека

08 лютого 2011 р., 14.30

 

1.      Міжкультурна компетентність як складова професійної культури майбутніх спеціалістів. Грива О.А. д.філос.н., проф., декан КГФ.

2.      Толерантність як форма мотивації. Петров І.К. к.псих.н., проф. кафедри Психології та практичної психології.

3.      Інтегральна оцінка соматичного здоров’я школярів 12-13 років. Собяніна Г.М. к.біол.н., зав. кафедри Теорії і методики фізичного виховання.

4.      Теоретичні проблеми практичної психології на сучасному етапі. Латишева М.О. к.психол.н., доц. кафедри Психології та практичної психології.

 

Секційне засідання

 

Місце і час проведення: смт. Гурзуф, вул. Ленінградська 49, бібліотека

8 лютого 2011 р., 15.30

 

1.      Підготовка майбутніх вчителів до виховання толерантності учнів у навчальній діяльності.Ремньова А.Г. викл. кафедри Гуманітарних та соціально-економічних дисциплін.

2.      Освіта в глобальному світі та її сучасні виміри.Макієнко С.А. ст. викл. кафедри Психології та практичної психології.

3.      Інноваційний потенціал освіти. Кравцан С.П. викл. кафедри Теорії і методики фізичного виховання.

4.      Значення пам’яті і домінуючої мотивації у навчанні школярів випускних класів. Сідих Н.М. к.мед.н., доц. кафедри Теорії і методики фізичного виховання.

5.      Формування екологічного ставлення до навкілля у майбутніх психологів. Волокітін Ю.С. к.біол.н., доц. кафедри Теорії і методики фізичного виховання.

6.      Особливості проведення самостійної роботи на заняттях з фізичного виховання в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Мокеєва Л.М. викл.кафедри Теорії і методики фізичного виховання.

7.      Сучасні форми та методи навчання з застосуванням новітніх технологій. Риженко Є.С. к.пед.н., доц. кафедри Гуманітарних та соціально-економічних дисциплін.

8.      Метод «Case study» у викладанні іноземної мови студентам психології. Івлічева О.І. ст. викл. кафедри Гуманітарних та соціально-економічних дисциплін.

9.      Стандарти освіти вумовах трансформації українського суспільства. Велешко О.М. к.політ.н., доц.кафедри Психології та практичної психології.

10.  Відповідальність в діяльності викладача психології. Тимощук І.К. к.психол.н., доц. кафедри Психології та практичної психології.

11.  Мотиваційні детермінанти особистісних розладів у сфері стосунків чоловіка та жінки. Данілова Т.М. к.психол.н., доц. кафедри Психології та практичної психології.

12.  К практиці моделювання гуманітарної освіти. Чорний Є.В. к.психол.н., доц. кафедри Психології та практичної психології.

13.  Використаннянауково-популярної літератури в процесі викладання історії України. Пащеня О.І. к.істор.н., доц. кафедри Гуманітарних та соціально-економічних дисциплін.

14.   Самостійна робота в системі професійної підготовки студентів.Савельєва-Рат О.А.ст. викл. кафедриПсихології та практичної психології.

15.  Умовиоптимізації розвитку мотиваційної сфери особистості майбутнього психолога. Бородіна І.І. ст. викл. кафедри Психології та практичної психології.